Dimarts, 23 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Es presenten els resultats del primer estudi del projecte IGUALEM

Dimecres el saló de sessions de l’ajuntament de Vilafranca va acollir la presentació interna dels resultats de l’estudi, que tindran una presentació pública la setmana vinent.

El proper dijous, a les sis de la tarda, a la sala d’actes de la Fassina, tindrà lloc l’acte de presentació dels resultats de l’Estudi sobre les polítiques de recursos humans de les empreses de l’Eix Diagonal.

L’acte de presentació, que comptarà amb la presència de l’Alcalde de Vilafranca, Marcel Esteve, anirà a càrrec de Montserrat Parramon, responsable de l’àrea de polítiques d’ocupació i igualtat d’oportunitats de la consultora D’Aleph, i Mar Camarasa, consultora de la mateixa àrea.

L’estudi analitza les polítiques i pràctiques de contractació dels recursos humans a les empreses de l’Eix Diagonal, en sectors i subsectors productius que estan masculinitzats, és a dir, que sense raons objectives, gairebé no ocupen dones.

A la presentació es donarà especial èmfasi a les conclusions relatives a les empreses de l’Alt Penedès. Aquestes dades, tan importants per al disseny de les accions formatives previstes al projecte Igualem, poden resultar especialment interessants a empresaris, responsables de recursos humans, delegats sindicals i tècnics d’ocupació de l’administració local.

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: