Dimarts, 23 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

La Federació de l’Alt Penedès-Garraf del PSC valora molt positivament l’acció de govern de la Genera

Els socialistes penedesencs han presentat un recull de l`acció de govern en aquests més de 2 anys de legislatura, i es mostren satisfets en considerar que el 75% del seu programa està ja

Ahir els representants de la federació X del PSC, la que engloba les comarques de l’Alt Pnedès i Garraf, acompanyats del Diputat socialista al Parlament de Catalunya, Roberto Labandera, van fer una valoració del que porten de legislatura pel que fa a acció de govern aplicada al nostre territori.

El secretari de comunicació de la Federació, Albert Tort; i el secretari de relacions institucionals, Lluís Valls, van destacar que en aquests més de dos anys de mandat del tripartit a la Generalitat els ajuntaments de la comarca havien notat un canvi pel que fa a la relació amb el govern. Van remarcar el marcat esperit municipalista que des del seu punt de vista ha marcat l’acció del govern que encapçala Pascual Maragall i que a la nostra comarca s’ha vist amb nombroses iniciatives que s’han posat en marxa al llarg del que portem de legislatura.

Aquestes accions s’han recollit en un díptic del que s’han editat 30.000 exemplars que es repartiran per tota la comarca amb la voluntat d’arribar arreu. Lluís Valls per exemple remarcava l’increment de diners que s’han destinat des de la Generalitat al PUOSC a la nostra comarca, per tal d’ajudar a l’administració que està més propera al ciutadà.

El diputat Roberto Labandera va aprofitar per recordar que en aquests dos anys d’acció de govern, s’havia posat en marxa ja el que correspondria al 75% del seu programa

Labandera també ha fet insistència en la voluntat del govern de Maragall en acostar-se als ciutadans i als municipis, per tal de mirar de canviar d’alguna manera els models de relació que existien fins ara entre la Generalitat i els municipis.

Parlant de xifres, Labandera va comentar també que per exemple els municipis petits de la comarca havien rebut 200.000€ per a equipaments i millora de serveis, i que a la majoria de punts de la comarca s’estaven resolent qüestions i problemàtiques que feia 10 o 15 anys que estaven aturades.

Aquesta campanya que ara fa la federació de l’Alt Penedès-Garraf del PSC coincideix també amb la que a nivell institucional està fent el PSC arreu de Catalunya per explicar l’acció de govern.

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: