Dimecres, 24 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Els treballadors de Telefònica van fer vaga ahir a causa de l’acomiadament de 10 companys

Els treballadors de Telefònica a Vilafranca van fer ahir també dues hores de vaga per torn, seguint la convocatòria feta a tot l’estat espanyol per tal de protestar per l’acomiadament de 10 treballadors de l’empresa. Segons comentava un dels treballadors a Vilafranca, Julio Manau, el problema radica en el motiu de l’acomiadament, ja que l’empresa els ha acomiadat per promoure una vaga il·legal. Segons els treballadors aquesta qüestió l’hauria de decidir un jutge.

 

Els motius d’aquella vaga son uns acords entre l’empresa i el comitè inter centres que no satisfan a una part dels treballadors de Telefònica, i que consideren que s’haurien de millorar

 

De moment hi ha dues convocatòries més d’aturades, per el 30 de març amb 2 hores per torn; i el 25 d’abril, dia en que s’ha de fer el judici sobre la legalitat de l’anterior aturada, 4 hores més per torn.

 

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: