Dimecres, 24 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Reben als jugadors del 5è Torneig Internacional de Futbol Base de Vilafranca a l’Ajuntament

El cinquè Torneig Internacional de Futbol Base de Vilafranca ha permès un altre any que reuneixin a la vila joves d’entre 11 i 14 anys provinents de les ciutats agermanades amb Vilafranca.

Dimarts van començar les competicions entre els equips de futbol de Melzo, Novo Mesto i Bühl i els equips vilafranquins de l’Atlètic Vilafranca i l’equip base Espirall les Clotes. El torneig està organitzat pel Patronat d’Esports i el Servei de Relacions Europees i Cooperació internacional de l’ajuntament de Vilafranca i es tracta d’una cita que els jugadors eslovens, italians, alemanys i vilafranquins esperen cada any. Aquesta activitat esportiva, però, té una base molt sòlida que es fomenta en l’intercanvi d’experiències entre els joves. Aquest any, aquesta vessant no s’ha pogut explotar massa i els jugadors no han estat molt de temps amb les famílies, però de totes maneres estan gaudint molt de l’estada. Aquesta trobada esportiva ajuda a reforçar la convivència i la línia dels agermanaments entre ciutats europees des d’una perspectiva diferent, des de l’experiència que estan compartint tots aquests joves jugadors i que finalitzava ahir amb els darrers partits i el lliurament dels trofeus.  

 

 

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: