La poeta Anna Gual presenta ‘Molsa’ i ‘El Tubercle’, els seus dos nous reculls de poesia
Les noves obres que presenta l’autora formen part de la trilogia Arrel Trinitat. A dia d’avui només falta el tercer títol per completar-la.
La poeta vilafranquina Anna Gual va presentar dijous a la Llibreria l’Odissea els seus nous reculls de poesia. El darrer en sortir a la llum és ‘El Tubercle’.
Tant ‘Molsa’ com ‘El Tubercle’ són dos reculls de poesies que formen part d’una trilogia, Arrel Trinitat. Els noms dels dos llibres tenen un significat especial.
La poesia, si hi ha una cosa que té, és els sentiments que desprèn en el lector. Doncs bé, en el cas d’El Tubercle, Gual espera que la persona que llegeixi l’obra estigui encuriosit. El que l’autora busca és que ningú es quedi indiferent.
Per acabar la trilogia Gual li falta per publicar el tercer dels llibres. A hores d’ara l’està escrivint i no hi ha una data concreta per la seva publicació.








