Dimarts, 23 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

L’Associació Centre Vila participa un any més recollint diners per la marató de TV3, i torna a insta

Els comerços de Centre Vila disposaran de 6.500 braçalets de suport a la marató, i esperen recollir més de 5.000€ a través de les aportacions voluntàries dels vilafranquins i gent de la comarca

S’han presentat aquestes dues iniciatives nadalenques de l’associació de comerciants del centre vila, a Vilafranca. D’una banda la campanya de suport que diferents centres comercials catalans duen a terme per donar suport a la Marató de TV3, que aquest any va destinada a les malalties mentals. Cristina Bundó, gerent del Centre comercial a Cel Obert Centre Vila, comentava que a tot Catalunya s’han fet 75.000 braçalets de suport, dels quals a Vilafranca n’hi haurà 6.500. La intenció és oferir també una imatge diferents del comerç i del comerciant.

D’altra banda, i a l’igual que ja s’ha fet en els darrers dos anys, s’instal·larà a la plaça Jaume I novament la pista de gel. Una iniciativa que està ja consolidada, i que fins i tot te ja gent esperant a que s’instal·li per poder patinar al vell mig de la vila. Al voltant de la pista, poques novetats, excepte que s’ha fet un esforç per ampliar la iniciativa i fer-la arribar arreu de la comarca.

Des de Centre Vila esperen també que la temperatura es mantingui baixa per tal de que la pista estigui també en les millors condicions.

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: