L’associació Creixent i el Pilar de vuit han signat un conveni de col·laboració
<p align="left">L’objectiu principal del conveni passa per aconseguir espais on les dues associacions puguin desenvolupar la seva activitat amb més comoditat.
<p align="left">L’associació de vídues, pensionistes i mestresses de casa El Pilar de vuit ja havia signat anteriorment un conveni amb l’associació de familiars de malalts d’Alzheimer que està donant els seus fruits amb tot un seguit de conferències i tallers. Ara, l’associació Creixent també formarà part d’aquest projecte engegat pel Pilar de Vuit que pretén potenciar l’associacionisme de caràcter social. Els objectius passen per promoure activitats conjuntament, intercanviar feina i difondre els interessos d’ambdues associacions. Però, una de les reivindicacions més clares és la de disposar d’un espai adequat on les associacions puguin treballar amb comoditat, tal com explica M. Elisa Rafecas, de l’associació Creixent, que es dedica al foment de les activitats de lleure per a joves amb disminucions psíquiques lleus. Un altre punt important de col·laboració té a veure amb la difusió de la tasca de les associacions. El Pilar de Vuit cedirà una pàgina del seu butlletí per què l’associació Creixent hi pugui publicar les seves activitats i notícies. El conveni permetrà també que les dues associacions programin activitats de manera conjunta i que hi hagi un intercanvi d’experiències constants.
<p align="left">
<p align="left">








