L’ aparcament de les Clotes s’urbanitza per 28 mil euros
La setmana passada van començar els treballs d’urbanització d’ un solar de propietat municipal al carrer Torrelles de Foix, destinat a aparcament amb una capacitat per a 25 places.
Aquest solar, que ja s’utilitzava fins ara com aparcament, serà urbanitzat anivellant-ne el terreny i pavimentant-lo amb una capa de sauló compactat, es delimitaran les places d’aparcament amb vorada i es crearan dos guals d’entrada per a la vorera del carrer Torrelles de Foix per regular l’accés dels vehicles.
En total, aquest aparcament tindrà una capacitat de 25 places i, a banda de l’aparcament, també es faran dues voreres enfront dels edificis del voltant, es repassarà el mur posterior, es plantaran arbres i arbustos i s’hi col·locaran bancs. Els contenidors de recollida selectiva que actualment hi ha en aquest solar seran recol.locats al carrer Torrelles de Foix.
Els treballs d’urbanització d’aquest solar tenen un import d’uns 28.000 euros i la seva durada serà d’un mes aproximadament.








