Dilluns, 22 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Sant Sadurní ha rebut els veïns i veïnes nouvinguts

Aquest dimarts, l´Ajuntament de la capital del cava va oferir el ja tradicional acte de benvinguda als veïns i veïnes que en els darrers mesos s´han empadronat al municipi.

En aquesta ocasió, la majoria dels assistents a l´acte eren parelles o familiars de persones que ja vivien a Sant Sadurní.
L´alcaldessa Maria Rosell i una nodrida representació del plenari, amb regidors de CDC, ERC, PSC, ICV i el PP van saludar els nous veïns i veïnes i van presentar les seves funcions i àrees de responsabilitat a l´Ajuntament.
Al seu torn, els veïns van exposar els motius que els havia portat a viure a la vila i què en pensaven de Sant Sadurní. L´acte va concloure amb el lliurament als nouvinguts d´un mapa i una planta d´olivera.

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: