
Un camió va bolcar ahir davant de la residència de la Mare Ràfols
Pels volts de les 11 de la nit, un camió cisterna va sortir de la via a la carretera C-15z .
El vehicle va acabar bolcat en un camp que hi ha una mica més endavant de la residència de la Mare Ràfols, a la sortida de Vilafranca.
El conductor del camió va resultar ferit lleu i va ser traslladat pel SEM a l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès.
El camió cisterna, propietat d’una empresa de Cuenca, anava carregat de ciment i aquest matí tindran lloc les tasques de neteja.








