Els Verds han actuat a l’exigent diada de La Bisbal i a les festes del barri barceloní de Gràcia.
Totes les notícies
Totes les notícies
Els Verds han actuat a l’exigent diada de La Bisbal i a les festes del barri barceloní de Gràcia.
Els vilafranquins han actuat a Castelldefels i Roda de Berà i tanquen el cap de setmana llarg amb molt bones sensacions.
La piscina ha reobert aquest dilluns amb normalitat després de les tasques de neteja, desinfecció i control de qualitat de l’aigua.
El pla municipal busca protegir sobretot la gent gran i les persones amb salut delicada.
Per celebrar-ho, el proper dissabte 23 d’agost es portaran a terme diverses cercaviles de foc protagonitzades pels exdiables de les colles que han format part del Ball durant els darrers 60 anys.
Després de diversos dies d’actes previs, Guardiola de Font-Rubí viurà entre avui dijous i diumenge els dies centrals de la Festa Major d’enguany.
Diverses organitzacions agràries catalanes i estatals convoquen els viticultors catalans i de l’Estat a una concentració aquest dissabte a Sant Sadurní d’Anoia per exigir preus justos per al raïm.
L’alpinista vilafranquina accidentada als alps suïssos evoluciona favorablement i es preveu el seu trasllat a un hospital de Barcelona la setmana que ve.
Un cop completada la primera quinzena del mes d’agost, els casals d’estiu que allarguen la programació més enllà del juliol tanquen portes després de gairebé dos mesos d’activitat.
Servirà perquè els nous fitxatges s’estrenin amb la quadribarrada.