Durant els mesos de març i abril el servei de Medi Ambient i Mobilitat de l’Ajuntament de Sant Sadurní ha dut a terme un seguit d’actuacions amb l’objectiu de treballar per la mobilitat sostenible i segura i continuar desenvolupant el Pacte per la Mobilitat.
Totes les notícies








