Diumenge, com és habitual el primer de cada mes, el teatre Cal Bolet acollia a les 12 del migdia l’espectacle d’aquest mes d’abril de la Xarxa. En aquesta ocasió l’obra “Per terra de dracs”, de la companyia Pep López.
Totes les notícies
Totes les notícies
Diumenge, com és habitual el primer de cada mes, el teatre Cal Bolet acollia a les 12 del migdia l’espectacle d’aquest mes d’abril de la Xarxa. En aquesta ocasió l’obra “Per terra de dracs”, de la companyia Pep López.
Aquest divendres 8 d’abril, a les 9 del vespre, continua la temporada febrer-juny de música al Teatre Cal Bolet de Vilafranca amb Maïa Vidal que presentarà el seu darrer treball.
El proper dissabte 9 d’abril, a les 7 de la tarda, s’inaugura l’exposició “Opera Lutum” de l’artista ceramista Camil·la Pérez, a la capella de Sant Joan de Vilafranca. La inauguració anirà a càrrec del regidor de Cultura de l’Ajuntament, Raimon Gusi, i serà presentada pel crític d’art i comissari independent, Màrius Domingo.
Dijous a la nit la Policia Local de Sant Sadurní va detenir un home implicat en un presumpte robatori amb força a l’interior d’un establiment comercial de la Rambla Generalitat d’aquell municipi.
En els darrers mesos el Comitè per a l’Acollida de les Persones Refugiades de la Generalitat ha treballat intensament amb l’objectiu de donar resposta a les diferents dimensions que presenta el règim jurídic del refugi i les persones refugiades.
El periodista Marcel Gorgori, que va ser director i presentador del programa televisiu “En clau de vi”, serà aquest divendres a les 8 del vespre a la llibreria L’Odissea per presentar el llibre “Cava, on vas? El llegat d’Agustí Torelló Mata”, juntament amb el seu autor, Josep Forns.
Iniciat al 2014 a través d’ACCIÓ, el programa s’ha consolidat com a eina per millorar la competitivitat de les empreses.
A partir del dilluns que ve s’implantarà una zona d’estacionament regulat, és a dir, de zona blava, al carrer Eugeni d’Ors, en el costat corresponent als números parells.
La Gira llegendària d’Obeses feia parada a Vilafranca ahir a la tarda.
Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Sant Sadurní van detenir el passat 29 de març, dues dones espanyoles, de 27 i 38 anys i veïnes de Badalona com a presumptes autores d’un delicte de furt a dues botigues de Sant Sadurní.