Dissabte hi ha la celebració de la tercera edició del COET i diumenge el desè Diabòlic.
Totes les notícies
Totes les notícies
Dissabte hi ha la celebració de la tercera edició del COET i diumenge el desè Diabòlic.
Avui, a dos quarts de nou del vespre, continua la programació al Teatre Cal Bolet amb l’espectacle multimèdia Birdie, de la companyia barcelonina Agrupación Señor Serrano.
Antània del Río i Miquel Fuster parlaran sobre com la seva pròpia experiència o la d’altres persones o objectes els ajuden a la seva creació artística.
Demà a les 7 de la tarda continua la programació musical que organitza la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca amb el darrer Tast de Cambra de l’Orquestra de Cambra del Penedès.
Finalment des del Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca es va decidir traslladar els actes al divendres 5 de maig en el mateix horari i en els mateixos espais.
En aquests onze anys, la Llum del Nord ha posat en marxa diferents projectes principalment adreçats a millorar la relació entre cultures i la integració de la immigració.
L’Ajuntament, amb la col·laboració de diversos elaboradors i productors locals, explicarà la Cuina Amades i els productes locals a aquesta celebració gastronòmica de les comarques de Barcelona.
El passat divendres, la sala Mn. Vinyeta va acollir la presentació del llibre de relats “Mexicandino” obra del vilafranquí Joan Bosch i editat per Carena.
Divendres passat a la tarda es va donar a conèixer el veredicte del jurat del 27è concurs de poesia de Sant Jordi convocat per la Confraria Sant Raimon i el Casal de Gent Gran.
A les portes de la Diada de Sant Jordi, i en una de les sessions habituals de l’Aula, dijous es va fer la presentació i lliurament als associats del llibre.