Els Castellers de Vilafranca van realitzar ahir al migdia la primera actuació de la temporada.
Totes les notícies
Totes les notícies
Els Castellers de Vilafranca van realitzar ahir al migdia la primera actuació de la temporada.
El restaurant de l’Oriol Llavina ha preparat un programa d’activitats per commemorar l’Any Internacional dels Llegums i donar a conèixer totes les vessants d’aquests aliments nutritius i versàtils molt presents a la seva cuina.
Ahir va tenir lloc a la Biblioteca Torras i Bages la taula rodona “Galeano: vida, persona i obra”.
Dijous que ve a les 6 de la tarda tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Escorxador la presentació de “Símptomes positius”, del psicòleg vilafranquí Xavier Vallès.
A partir d’aquest dissabte Penedès TV ofereix l’emissió de dos programes
coproduïts per la Xarxa de Comunicació Local que s’adrecen específicament al públic juvenil.
Aquest dissabte, a les nou del vespre, la Polifònica de Vilafranca i l’Orquestra Simfònica del Vallès presentaran La Santa Espina de Guimerà i Morera a l’Auditori del Palau de Congressos de la ciutat de Perpinyà.
L’actuació començarà a les 12 del migdia a la plaça Milà i Fontanals.
La colla vilafraquina actuarà aquest diumenge en solitari a la Plaça Sant
Joan.
Aquest dimecres s’ha presentat una nova edició del programa Voluntariat per la llengua a Vilafranca, amb una xerrada sobre “El llenguatge del vi”, a càrrec de l’enòleg i voluntari per la llengua Josep Ribas, a l’auditori del Vinseum.
Diumenge a dos quarts de 12 del matí tindrà lloc al Cinema Kubrick de Vilafranca la projecció de l’última pel•lícula de Star Wars: el despertar de la força.