La setmana que ve, de dilluns a divendres, l’Escola Municipal de Música de Sant Sadurní organitza la 4a edició de la Setmana Cultural Musical.
Totes les notícies
Totes les notícies
La setmana que ve, de dilluns a divendres, l’Escola Municipal de Música de Sant Sadurní organitza la 4a edició de la Setmana Cultural Musical.
Fins el 29 d’abril es pot visitar al passadís central de l’Hospital Comarcal de l’Alt Penedès “El desafiament de la fam”, una exposició per conscienciar sobre la fam al món.
Les caves penedesenques trauran aviat al mercat els vins Cultivare, de Domènech Vidal, una marca que el grup vol vincular de forma molt directa amb la cultura.
La taula rodona tenia lloc el cap de setmana passat al Casal Popular de Vilafranca i comptava amb la participació de grallers veterans i l’especialista Jordi Cubillos, que serà l’homenatjat aquest diumenge en l’acte central del 23è dia del graller de Vilafranca.
En la seva sisena edició, el D’A–Festival de Cinema d’Autor de Barcelona fa un salt endavant per expandir-se arreu de Catalunya. D’entre les set ciutats escollides per ser subseus es troba Vilafranca, on es projectarà de forma simultània amb la resta d’espais del festival una selecció de les millors pel·lícules del D’A.
La visita es farà aquest diumenge a les 12 del migdia, amb la mateixa ceramista com a guia.
Els alumnes de 6è de primària dels centres educatius de Sant Sadurní participen un any més a la Cantata escolar, que en aquesta ocasió porta per títol “Namana. Cantata per terra, mar i aire”.
Aquest any el Casal commemora el 65è aniversari de la Secció de Belles Arts de l’entitat i ho fa amb un conjunt d’actes que tindran lloc des del mes d’abril fins al setembre, amb l’objectiu de donar visibilitat a la pintura i a la trajectòria històrica de la secció.
Diumenge a les 7 de la tarda tindrà lloc a l’Auditori Municipal de Vilafranca l’actuació de les dues orquestres penedesenques, que interpretaran conjuntament la Simfonia de les Joguines.
Avui es presenta una nova edició del programa Voluntariat per la llengua a Vilafranca, amb una xerrada sobre “El llenguatge del vi”, a càrrec de l’enòleg i voluntari per la llengua Josep Ribas, a l’auditori del Vinseum.