Les vilafranquines van tancar la lliga amb derrota, en un partit sense res en joc. El Xamba seguirà a Primera un any més.
Totes les notícies
Totes les notícies
Les vilafranquines van tancar la lliga amb derrota, en un partit sense res en joc. El Xamba seguirà a Primera un any més.
Les entitats que s’oposen al polígon Sant Marçal – Cal Vies celebren que l’Ajuntament de Castellví de la Marca s’hagi posicionat en contra el projecte. També demanen esperar al Pla Territorial.
La jornada ha començat amb un temps inestable i amb la baixada dels termòmetres.
Després dels furts, les estafes online són el delicte més comès a Catalunya.
Els altpenedesencs van caure per 3-0 al Sagnier en l’últim partit del curs. Comença l’estiu pel ‘degà’, que la propera temporada militarà a la Lliga Elit.
La primera jornada conjunta va tenir lloc divendres a la tarda a Cal Figarot amb una seixantena de persones durant la qual es van tractar temes com l’autoconfiança o les rutines de gestió
La jornada electoral es va viure amb normalitat a Vilafranca i comarca durant tot el dia, amb l’obertura dels collegis a les nou del matí.
A les diferents seus comarcals dels partits polítics es va seguir amb molta atenció i nervis l’escrutini dels vots.
Una potent tempesta electromagnètica com fa 20 anys que no teníem deixa aurores boreals a latituds inusualment baixes.
La iniciativa és pionera a la comarca i ja s’han adherit 31 llars.