El Servei d’Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat i els Serveis Tècnics del Consell Comarcal comparteixen oficina des d’aquest mes de setembre amb la voluntat de no duplicar serveis.
Totes les notícies
Totes les notícies
El Servei d’Iniciatives Econòmiques de la Mancomunitat i els Serveis Tècnics del Consell Comarcal comparteixen oficina des d’aquest mes de setembre amb la voluntat de no duplicar serveis.
Els ajuts formen part de les mesures que va aprovar el consistori de Sant Sadurní el mes de juny per ajudar a pal·liar l’impacte econòmic i social de la Covid-19.
Els treballadors d’aquesta empresa denuncien que l’empresa ha aprofitat la situació provocada per la COVID per tancar, i també una mala gestió que ha portat a fer-ne perdre la viabilitat.
Aquest dissabte a les 10’30h s’ha iniciat una manifestació a la plaça del Penedès de Vilafranca convocada pels sindicats UGT i CCOO, en la que també hi havia presència política.
Consideren que un cop s’iniciï el curs si la situació està tranquil·la es podran anar desencallant les ofertes d’activitats que habitualment fan les AMPA de les escoles.
El sindicat alerta d’una caiguda general en la quantitat de quilos de raïm a Catalunya a causa del míldiu i denuncia que els preus actuals fan inviables les explotacions.
Els Comuns consideren que s’està desmantellant la industria a l’Alt i Baix Penedès i que cal treball conjunt d’administracions, partits, empreses i treballadors per garantir-ne la continuïtat.
A finals de juliol 121 empreses del Penedès i Garraf van respondre a una enquesta de la patronal sobre com els estava afectant la crisi del Coronavirus.
La direcció de Bosch va anunciar aquest dilluns als treballadors de la planta de Castellet i la Gornal la intenció de tancar la fàbrica que té la multinacional alemanya al Penedès.
Expressen tot el suport i la solidaritat amb els treballadors i les treballadores de l’empresa Robert Bosch, de Castellet i la Gornal, amb 300 persones afectades per l’expedient d’ocupació.