Aquest dimarts ha tingut lloc un Ple Extraordinari a l’Ajuntament de Vilafranca per presentar la seva organització política.
Totes les notícies
Totes les notícies
Aquest dimarts ha tingut lloc un Ple Extraordinari a l’Ajuntament de Vilafranca per presentar la seva organització política.
Després del procés de participació ciutadana que s’ha fet, la proposta d’un centre de dia o residència per a get gran és el que ha aconseguit més suport dels veïns que hi han participat.
Una reunió de Junts per Catalunya de l’Alt Penedès va escollir aquest dijous per unanimitat a l’alcalde de Subirats, Pere Pons, per tornar a repetir com a diputat de la Diputació de Barcelona.
El pacte es fa amb la voluntat de donar resposta a les necessitats que tindrà el nou govern i de teixir una acció política marcada per un treball transversal entre departaments i regidors.
Manuel Raventós assumeix l’alcaldia després de signar un pacte de govern amb el grup Veïns Independents de Torrelavit basat en la bona entesa entre els dos grups.
Els republicans lamenten que des de JxV no s’afrontés les negociacions amb voluntat real de fer possible un govern en clau de república, i que sempre es primès l’acord amb el PSC.
Un cop passades les eleccions i constituït ja el consistori, des de la CUP han volgut fer balanç tant de la campanya, com dels resultats i el pacte de govern a l’Ajuntament vilafranquí.
Lamenten que ERC i CUP hagin vetat la seva possible entrada en un govern que hauria estat més ampli. Però també critiquen que Foment Martinenc va acceptar aquests condicionants.
El candidat de Foment Martinenc va ser escollit per majoria absoluta, i manifestava voler governar amb la maxima entesa amb els grups de l’oposició.
La modificació consisteix en avançar una hora el tancament d’horari d’atenció al públic, per facilitar la tramitació dels actes administratius que es deriven de les consultes efectuades.