El passat diumenge unes tres-centes persones van sortir al carrer defensant el dret a vot i reclamant a l’alcaldessa socialista Imma Ferret “democràcia”.
Totes les notícies
Totes les notícies
El passat diumenge unes tres-centes persones van sortir al carrer defensant el dret a vot i reclamant a l’alcaldessa socialista Imma Ferret “democràcia”.
Els estudiants s’han manifestat avui en la primera de les dues jornades de vaga convocades pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans en defensa del referèndum.
L’Assemblea de Professors de l’Institut Milà i Fontanals està fent accions reivindicatives “per la democràcia i la llibertat d’expressió”.
Arrel de trobar-se algunes persones, sobretot gent gran sense accés a internet, amb dubtes d’on anar a votar pel Referèndum, la CUP ha començat aquesta campanya perquè ningú quedi desinformat
La presentació a Vilafranca del llibre “Referèndum 2017: la clau que obre el pany” ha anat acompanyada d’una taula rodona sobre el procés.
La carta la signen l’ex-alcalde de Vilanova, Sixte Moral, l’ex -alcalde de Sitges, Jordi Serra, l’ex-alcalde de Sant Llorenç d’Hortons, Àlex Jover i l’ex-alcalde de Sant Quintí, Ramon Creixell.
La CUP de Vilafranca organitzava aquest diumenge al migdia un acte en suport al sí per referèndum de l’1 d’octubre.
L’acte estava anunciat amb la presència de nombroses figures destacades dels republicans, però a més s’hi va afegir la sorpresa de la presència també del vicepresident Oriol Junqueras.
L’alcalde de Vilafranca, Pere Regull, acaba d’anunciar que el Ple de setembre, que s’havia de celebrar demà dimarts, 26 de setembre, queda suspès per “l’estat d’excepcionalitat que està vivint”.
Milers de persones han participat aquest diumenge en l’acte convocat per l’ANC i Òmnium a Vilafranca.