La marxa de torxes seguirà el format de l’any passat.
Totes les notícies
Totes les notícies
La marxa de torxes seguirà el format de l’any passat.
El proper dilluns 11 de setembre, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, l’Ajuntament ha organitzat un acte de commemoració a la plaça de l’Ajuntament de Sant Pau d’Ordal.
L’acte polític serà el diumenge 10 a 2/4 de 8 del vespre a la plaça Sant Joan de Vilafranca i comptarà amb les intervencions de Joan Garriga “Nana”, Isaac Ruana, Jèssica Romeu i Maria Ferrerons.
Les activitats s’iniciaran a les 8 del vespre als Monjos, amb la inauguració del parc de la República, situat a la cantonada entre l’avinguda de Cal Rubió i el carrer de Maria Aurèlia Capmany.
Joan B.Culla oferirà una conferència el diumenge 10 de setembre la seva conferència al saló de plens de l’Ajuntament, i després es farà l’ofrana floral al manument a Lluís Companys, a la Girada.
Diumenge a la tarda es va fer al camí del Pedret, de la Plaça de Subirats de Sant Pau d’Ordal, la inauguració de l’escultura encarregasa a l’artista Lesley Yendell.
El diputat de Junts pel Sí Lluís Llach serà a Santa Margarida i els Monjos.
Ha assumit les regidories de Serveis Socials, Sanitat i Escoles bressol, que eren les que ja ocupava Eva Ruiz quan van dimitir.
Simó ha visitat Vilafranca coincidint amb l’ofici del dia de Sant Fèlix i ha estat acompanyada per representants locals i comarcals del seu partit, Esquerra Republicana.
Òmnium Alt Penedès i l’Assemblea Nacional Catalana de Vilafranca van convocar a totes les entitats de la vila a signar el Pacte Local pel Referèndum.