Endavant (OSAN) ha presentat a Vilafranca la campanya ‘Sobiranies, Drets i Autodeterminació’ en un acte celebrat dissabte al Casal Popular.
Totes les notícies
Totes les notícies
Endavant (OSAN) ha presentat a Vilafranca la campanya ‘Sobiranies, Drets i Autodeterminació’ en un acte celebrat dissabte al Casal Popular.
El conseller de Territori i Sostenibilitat deia que el pas de les vies d’Alta Velocitat pel Penedès havien de servir per millorar la connexió amb Barcelona, i reduir el temps de viatge.
Aquest dissabte al migdia, l’assemblea del Penedès d’Endavant (OSAN) presentarà la campanya Sobiranies, Drets i Autodeterminació al Casal Popular de Vilafranca.
Concretament fan referència a una acció que es va fer el mes de març al carrer de la Parellada, i en què dos militants de l’esquerra independentista han estat multats per ocupar la via pública.
La CUP demana replantejar el projecte que planteja l’equip de govern i reprendre les propostes que van sorgir del procés participatiu de la Llei de Barris amb els veïns de l’Espirall.
El manifest fundacional es va presentar fa uns dies a Barcelona, i també al Vendrell. Entre els signants hi ha dos pendesencs. L’alcalde de Puigdàlber David Masdeu; i l’advocada Gemma Torelló.
Han lliurat les signatures a l’Ajuntament i reclamen que es reprengui el projecte de Centre Cívic que des de fa 10 anys estava recollit en les propostes de la Llei de Barri de l’Espirall.
El PP demana un informe de la secretaria municipal sobre les conseqüències amb les que pot incórrer l’alcalde en cas de facilitar recursos al referèndum.
Aquest dissabte el municipalisme català va oferir un clam en suport al referèndum d’independència anunciat pel Govern per al proper 1 d’octubre.
Sota el lema ‘Diem Sí. Guanyem-ho tot’, la campanya s’allargarà durant tres mesos amb la idea de vincular el sí al referèndum amb l’oportunitat de solucionar els grans problemes que afecten els joves.