L’Ajuntament ha signat un conveni amb el Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona, mitjançant el qual aquest cedirà les dades de tots els animals identificats amb microxip a la vila.
Totes les notícies
Totes les notícies
L’Ajuntament ha signat un conveni amb el Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona, mitjançant el qual aquest cedirà les dades de tots els animals identificats amb microxip a la vila.
El regidor de Benestar Social, Ramon Zaballa, ha visitat la residència Josefina Mata per tal de felicitar Pascual Latorre Rocamora, amb motiu del seu 100 aniversari.
A través d’un comunicat, l’Associació de Veïns s’ha posicionat sobre la polèmica creada al barri per la instal·lació de places de zona blava al carrer d’Eugeni d’Ors.
La caminada s’organitza per recaptar fins per a l’Associació Live, que dona suport a dones que han sofert un càncer de mama en el seu retorn al món laboral.
La pluja ha fet que avui s’ajornés l’extracció de l’esquelet que un grup de joves del programa de garantia juvenil va localitzar el passat 18 d’abril al Jaciment Ibèric de la Font de la Canya.
Aquest diumenge a dos quarts de 4 de la tarda s’estrenen a Penedès TV nous capítols de la sèrie Interiors de Vilafranca, de la que ja se’n van produir 20 l’any passat.
El conveni té per objectiu el desplegament de les eines necessàries per fomentar la producció d’energia renovable i per disposar d’un instrument més per evitar la pobresa energètica a Vilafranca.
L’empresa ha emès un comunicat en què garanteix la qualitat de l’aigua que subministra, i que els pous possiblement afectats són captacions d’aigua privades.
Segons aquest acord, la sala de festes esdevé patrocinadora de la colla castellera vilafranquina, amb un compromís mínim d’un any.
Aquesta setmana s’ha presentat a Sant Sadurní la cinquena edició del Maig Gastronòmic, organitzada des de Som Sant Sadurní amb el suport de la regidoria de Comerç i turisme de la capital del cava.