El dissabte 9 d’abril, a l’Índex de Sant Sadurní, es faran les Jornades Rolcat, dedicades als jocs de rol i de taula per a joves a partir de 12 anys.
Totes les notícies
Totes les notícies
El dissabte 9 d’abril, a l’Índex de Sant Sadurní, es faran les Jornades Rolcat, dedicades als jocs de rol i de taula per a joves a partir de 12 anys.
El col•lectiu Enrenou, nascut del Casal Popular de Vilafranca, organitza un laboratori d’experimentació amb la tècnica de la serigrafia.
L’Oficina de Català necessita persones voluntàries per formar parelles lingüístiques amb d’altres que estan aprenent català i volen tenir més fluïdesa a l’hora de parlar-lo.
Joan Aregio ha participat aquest dimecres al matí al Fòrum ADEPG que s’ha celebrat a Vilafranca, amb la voluntat de donar a conèixer les iniciatives de suport a l’empresa i les polítiques industrials que està desenvolupant el Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat.
Aquest diumenge la colla celebrarà la seva calçotada, la sisena de la colla. Els calçots es couran a una masia de la Bleda però el dinar i les activitats posteriors es faran al local de la Colla, a Cal Peitabí (C/Amàlia Soler, 8), a partir de 2/4 d’1 del migdia.
La deixalleria de Vilafranca, situada al costat de la planta de triatge de la Mancomunitat Penedès-Garraf, estarà tancada el proper dissabte 26 de març amb motiu de vacances de Setmana Santa.
Aquest dilluns l’Ajuntament de Sant Sadurní va oferir un nou acte de recepció als veïns i veïnes que en els darrers mesos s’han empadronat a la vila.
El sopar de la dona es va celebrar divendres a la pista poliesportiva de l’avinguda de Catalunya i va comptar amb la participació de 360 dones del municipi.
El 17 de març Irlanda es tenyeix de verd per celebrar la seva diada nacional, Sant Patrick’s day, i des del Casal Popular, dins el cicle de Veus del Món, proposen fer un repàs històric pel republicanisme irlandès en els darrers 100 anys.
Des de l’any 2000 els treballadors i treballadores socials de l’Alt Penedès, tant dels serveis públics com de les entitats que treballen en aquest entorn es van coordinar i treballar plegats amb la creació del Grup de Treball Social de l’Alt Penedès.