Més de 120 socis han assistit a les quartes Jornades de Viticultura organitzades per Covides a l’auditori de l’edifici de Cevipe de Sant Sadurní. Durant tot el matí del passat dijous, s’han desenvolupat un seguit de ponències relacionades amb el cultiu i la cura de la vinya.
Totes les notícies





