Desprès de la proesa d’aquest divendres, avui els Falcons de Vilafranca han tornat a descarregar el pilar de sis aixecat per sota.
Totes les notícies
Totes les notícies
Desprès de la proesa d’aquest divendres, avui els Falcons de Vilafranca han tornat a descarregar el pilar de sis aixecat per sota.
A partir d’un quart de deu del matí, el seguici festiu ha tornat a activar-se a l’anada a ofici.
També s’han muntat una pantalla a la Rambla Nostra Senyora.
Les relíquies del Sant han estat traslladades, de forma excepcional, dalt de l’altar de la Basílica.
Llençat des del Balcó de Les Clotes, el castell de focs va durar 11 minuts i va ser especialment intens, amb un final apoteòsic.
Aquest divendres a la tarda, per exemple, el parc del Tívoli ha acollit un taller de circ.
Després de la diada castellera de Vigília, el públic de la Festa Major ha pogut gaudir, com ja és tradició, del concert d’instruments d’Inxa a la plaça de Sant Joan.
També es va celebrar l’empalmada, que va omplir de joves la zona esportiva
D’aquesta manera es mostrava el suport al poble palestí en diversos espais de la festa.
Avui és Sant Fèlix, però a més avui és dissabte, i això vol dir que hi haurà més gent del que ja acostuma a ser habitual per Festa Major.