Prop de 150 delegats i delegades van participar, divendres passat a Vilafranca, a l’assemblea que va celebrar la Unió Intercomarcal de CCOO de l’ Alt Penedès-Garraf . L’ assemblea va analitzar la situació del procés d’ eleccions sindicals a les dues comarques i ha fet un repàs a la situació política del país.
Totes les notícies





