En el marc de les visites que està duent a terme l’alcalde de Vilafranca en les darreres setmanes, ahir va ser el torn del Centre Vila. Marcel Esteve, acompanyat de diversos regidors i tècnics municipals va fer una passejada per el barri acompanyat de membres de l’associació de veïns del Centre Vila i es va acostar fins a diversos equipaments i entitats per conèixer el seu estat i funcionament.
Totes les notícies





