La setmana passada van començar els treballs d’urbanització d’ un solar de propietat municipal al carrer Torrelles de Foix, destinat a aparcament amb una capacitat per a 25 places.
Totes les notícies
Totes les notícies
La setmana passada van començar els treballs d’urbanització d’ un solar de propietat municipal al carrer Torrelles de Foix, destinat a aparcament amb una capacitat per a 25 places.
L’ oferta de Portland Valderrivas, filial de FCC, ha guanyat el concurs obert per els accionistes majoritaris del Grup Uniland que a causa de les seves desavinences han optat per vendre la cimentera catalana.
Un any més el pavelló d’hoquei de la zona esportiva s’omplia d’activitat a primers de juny per tal d’acollir el torneig d’hoquei base de l’anxeneta, que organitza el club patí Sant Ramon. Aquesta edició enguany tenia un aire peculiar ja que servei per commemorar els 25 anys del torneig
La plaça Jaume I de Vilafranca va acollir el cap de setmana el primer dels actes que la Plataforma Diguem No ha preparat per tal d’explicar i fer arribar als ciutadans la seva postura davant del proper referèndum del 18 de juny.
L’exconsellera de Benestar i Família, Anna Simó, va visitar ahir diumenge el mercat de Santa Margarida i els Monjos per demanar el No al referèndum de l’Estatut. Simó, acompanyada pel president comarcal d’ERC, Jesús Salius, va repartir díptics i va conversar amb els vianants.
La celebració de l’escola Sant Elies pel seu 125è aniversari acabava diumenge amb un acte institucional i la descoberta d’una placa commemorativa. El col·legi del Carme ha volgut commemorar l’aniversari amb tot un seguit d’activitats que han fet participar totes les persones vinculades amb l’escola.
Ja ho havíem comentat la setmana passada, la campanya de publicitat per donar a conèixer la programació del teatre municipal Cal Bolet havia obtingut diversos guardons en els premis Laus, que es van lliurar dijous al vespre a Barcelona.
En sessió celebrada dimecres passat a la nit, el ple de l’Ajuntament d’Olèrdola va aprovar per unanimitat la signatura d’un conveni amb l’institut Català del Sòl i la Direcció general de Patrimoni, a partir del qual l’Ajuntament rep 90 mil euros d’aportació provinents de l’1% cultural per a la restauració de la torre de Moja.
Enguany s’acompleixen 25 anys de la recuperació de la diada de corpus per part de la colla dels gegants de Vilafranca. La colla va presentar ahir al Casal de la Festa Major els actes que ha previst per aquests propers dies per celebrar aquesta data. El primer es va fer ja aquest passat cap de setmana, i va consistir en uns tallers que es van fer dissabte a la plaça Constitució on els més petits podien fer figures dels gegants.
Eva Miquel exposa aquests dies a la Galeria Palma XII, una mostra que barreja vídeoart i fotografia, sota el títol de “ Desdedins”. Amb aquesta exposició la Palma XII tanca la temporada d’exposicions 2005.2006