L’Escola Municipal d’Art de Vilafranca ha participat per primera vegada al Concurs de Ceràmica al ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació, que s’organitza anyalment a Madrid. En el certamen, en el qual hi concorrien 83 treballs ceràmics, ha resultat finalista l’alumna de l’ escola vilafranquina, Kyomi Tanigawa, mentre que Sònia Brull i Patrícia Miralles van quedar seleccionades.
Totes les notícies





