La posada en marxa de la línia 3 del microbús urbà a Vilafranca va provocar el reajust d’alguns horaris, amb la intenció de cobrir el màxim d’usuaris i de demandes. La realitat però, és que la supressió del vehicle de les 7 del matí de la línia 1 ha provocat entre alguns usuaris la sensació que se’ls ha abandonat, ja que utilitzaven aquest servei per desplaçar-se bé a l’hospital comarcal o a la residència sociosanitària, i ara no poden fer-ho perquè la línia 3 no cobreix la totalitat de la vila