Aquest cap de setmana es fa l’assemblea que ha de servir per renovar els càrrecs directius de les agrupacions tant a nivell comarcal, com a Vilafranca i Les Cabanyes. L’actual presidenta, Montse Blasco, comentava que precisament el creixement d’afiliats arreu de la comarca ha estat una de les tòniques dels darrers mesos, i una mostra és aquesta nova agrupació a Les Cabanyes.
Totes les notícies





