Les fires de maig 2006 van arrencar ahir amb un sopar tertúlia que va tractar el tema de la innovació. Joan Carles Fajardo va parlar de la innovació a l’abast de tothom davant d’unes quaranta persones. D’aquesta manera es donava el tret de sortida a les fires.





