Com és habitual en aquestes dates, les fires i festes de maig o dels enamorats de Vilafranca son ja punt. Les dates oficials son el 19, 20 i 21 d’aquest mes, però el primer dels actes es farà dimecres al Centre Àgora, i serà un sopar tertúlia que du per títol “Cal innovar? La innovació a l’abast de tothom”, que s’adreça a expositors i professionals.
Enguany la fira te com a lema “Vine, fes un tomb i compra qualitat”, i com comentava el president del Patronat Municipal de Comerç i Turisme, Joan Pareta, la voluntat ha estat potenciar i acostar millores per els visitants, que han de repercutir en els expositors i que finalment han de servir per potenciar l’aspecte més comercial de la fira. L’Objectiu, augmentar les vendes