Els membres de l’equip municipal de CiU van fer ahir a la tarda una roda de premsa per tal de refermar-se en la seva denúncia de l’actuació de l’equip de govern en relació al tema del soterrament de les vies, i sobre tot en el que afecta l’estació de rodalies, que segons els convergents quedaria tres metres per sobre de l’actual.
Pere Regull feia referència al polèmic mur que, segons diu, ha passat de tenir una alçada màxima de 1 metre i mig a tenir-ne tres. Un desnivell que en un principi s’havia de superar amb dos graons, ara s’ha convertit en un veritable obstacle.





