Aquest és el resultat més destacat d’un intens ple extraordinari que es va celebrar ahir al vespre a l’ajuntament, amb un saló de sessions ple de defensors de la vegueria que van mostrar pancartes i adhesius donant suport a la proposta plantejada per la Plataforma per una Vegueria Pròpia.
El ple va començar a les set de la tarda i es va allargar més de dues hores. El portaveu de la Plataforma, Fèlix Simón, va fer una primera intervenció, qualificant de cavall de Troia la postura del PSC dels darrers dies. També va defensar la vegueria perquè el Penedès no ha de ser una sucursal de la zona metropolitana.





