L’Ajuntament d’Olèrdola i la nova empresa adjudicatària del servei han signat, aquest mes de febrer, el contracte que regula la neteja viària dels espais públics del municipi. La signatura s’afegeix al contracte en vigor des de principis de gener, que també busca reforçar la cura dels espais que comparteixen els olerdolencs.
Totes les notícies





