Dimarts, 23 de juny de 2026
En directe: Penedès Televisió
En directe: Ràdio Vilafranca

Totes les notícies

Es reforça la neteja viària i la jardineria dels espais públics d’Olèrdola.

L’Ajuntament d’Olèrdola i la nova empresa adjudicatària del servei han signat, aquest mes de febrer, el contracte que regula la neteja viària dels espais públics del municipi. La signatura s’afegeix al contracte en vigor des de principis de gener, que també busca reforçar la cura dels espais que comparteixen els olerdolencs.

La pluja del passat cap de setmana va impedir que es poguessin celebrar amb normalitat diversos acte

Després de la signatura dels nous contractes, una de les novetats és que l’empresa adjudicatària està obligada a fer la neteja a tots els nuclis, urbanitzacions i polígons. Pel que fa a la neteja viària, una de les principals novetats és que, per contracte, la neteja s’ha de fer a tots els nuclis, urbanitzacions i [...]

CCOO ha presentat les dades de l’Antena de la Salut Laboral, i demana més control de l’administració

El secretari general de CCOO a l’Alt Penedès-Garraf, Artur Cardona, ha presentat aquest matí aquest informe, elaborat amb les dades recollides al llarg de l’any passat i que serveix per mostrar també la preocupació que des de sindicats i administració es té al voltant de la sinistralitat laboral. De fet, Cardona ha comentat que enguany s’havia volgut donar un enfoc al treball més pràctic, i no tant de recollida de dades.

El PP denuncia que l’excés de passatgers que viatgen drets a les línies de bus interurbanes pot comp

La diputada del Grup Popular al Parlament de Catalunya i presidenta del PP de Barcelona, Dolors Montserrat, ha presentat unes preguntes per tal que el Govern es pronunciï sobre les queixes del passatgers d’autobusos de les línies interurbanes que viatgen drets per la manca de seient i sobre les males condicions d’alguns autobusos emprats per l’empresa Hispano Igualadina, en el trajecte Igualada-Tarragona.

 

 

Notícies més llegides

Subscriu-te al butlletí

Subscriu-t'hi: