Després de totes les controvèrsies que aquests darrers dies a l’Ajuntament de Sant Martí amb tot el que te a veure amb la planificació urbanística del municipi, i també de la comarca, l’agrupació socialista de Sant Martí ha decidit organitza per divendres un debat obert a la participació de la ciutadania per tractar totes aquestes qüestions.
Totes les notícies





